wtorek, 13 sierpnia 2013

Książka Ewki Chodakowskiej.

Parę dni temu kupiłam książkę "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską". Jestem do niej bardzo pozytywnie nastawiona, bo ćwiczenia z Ewą faktycznie działają i mogę to potwierdzić na swoim przykładzie. Teraz do ćwiczeń fizycznych postanowiłam dorzucić dietę.
Prawdopodobnie w weekend udam się na zakupy i nabędę produkty z których będę tworzyć dania przez kolejny tydzień.




Książkę przejrzałam od deski do deski i bardzo mi się podoba. Każdy z 30 dni ma zaplanowany zestaw ćwiczeń i menu oraz - to co lubię najbardziej - ciekawostki i informacje dotyczące tego, co jemy. Brakuje mi trochę przepisów na WSZYSTKIE potrawy, ale od czego jest Internet.
Chcę spróbować i przekonać się, czy faktycznie ten miesiąc poprawi moje zdrowie i figurę. Trochę mi ciężko w to uwierzyć, no ale zobaczymy co z tego wyniknie, jednak z jakiegoś powodu Ewa jest teraz wszędzie i mnóstwo ludzi ją uwielbia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz